Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Maddä Andersson - 4 oktober 2009 21:41

Mina två visdomständer gör ont. Och om det blir som jag tror så kommer det att bli ännuvärre.

hatar dom där jävla tänderna, varför får man dom för? Dom gör bara ont, det är lättare att smyga in i pentagon än att borsta dom. Fick inflamation vid drakbåten i den ena tanden. Tiger vet hur svårt jag hade det då att äta. Fy fan, har aldrig gjort så ont att tugga på en alldeles mjuk smörgås, och det har aldrig tagit mig så lång tid att äta smörgås heller för den delen.

Men kan någon vara så snäll och förklara varför man får visdomständer. Och varför heter dom visdomständer? Inte fan känner jag mig visare för att jag har fått dom heller. Nej, dom både heta idiot tänder, eller något sådan där.

Och tandläkaren går jag inte till. Dom är elaka.


har jobbat i helgen också. Jobbade dag i går och i dag. Kom till jobbet i går och då är inte rosvita där utan hon har åkt till holland för hennes mamma har blivit sjuk. Så jag och anders var helt själva, friddus sprang ju runt och gör det han gör (vilket jag inte har en aning om), men det gick bra, var inte så många som kom för att äta. och i dag jobbade jag med Maja och peter, gick bra det med :) men maten tog typ slut, men som tur kom det inte några fler för att äta. Nästa helg ska jag jobba igen, blir att gå dag då också, eftersom jag ska vakta hästarna åt camilla. Får se hur det går, molly är läskig att ta ut i hagen, har blivit sparkad in i stänglset ett antal gånger >< jävla häst säger jag bara.


i morgon är det religonsprov i judedomen, har man tränat något? nej, men ajg har så mycket annat som går i mitt huvud. jag har inte tid med skolan känner jag. det är alldeles för rörigt nu, allt.


men nu måste jag sova, morsan väcker mig två för hon ska skjutsa henrik till lasbilen, eller vad det nu var så jag ska gå in och lägga mig vid moa.

Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards