Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Maddä Andersson - 6 oktober 2009 12:41

jadu, nu sitter man i skolan. Gick hit för att äta lite mat, fick inte i mig något. Den ena tanden värker så inåthelvete nu. Vaknade i natt av den flera gånger och jag kan inte svälja, inflamationen har gått ner i käken så jag kan inte öppna munnen ordentligt. Men antar att livet är så här, tänker då fan inte gå till tandläkaren, lyckade härda ut förra gången jag fick inflamation, så då kan jag göra det nu också. ><


Hade ju religionsprov i går. Kändes som att det gick ganska bra. Skrev även en diskussion och analys, är lite orolig för det, eftersom jag lätt hamnar på andra spår när jag skriver och så skrev jag så mycket frågor om allt jag skrev om, så AC borde väl få damp på mig. men sådant är smällar man får ta. men för övrigt så känns det som att det gick bra.


Vet inte vad man ska göra senare. antingen så ska jag åka hem till mamma och sova, eller så ska jag sova i smen. Vet ej än.


Vet inte mer vad jag ska skriva om. Mår inte så bra, det beror väl både på tanden, och så en massa grejer till. Vill att allt ska bli bra. Allt som jag har byggt upp har rasat samman, och det tog mig lång tid för att bygga upp dom.



Ovido - Quiz & Flashcards