Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Hur tror du att det är ?

Av Maddä Andersson - 20 november 2009 23:07

jag vet att jag har gett dig en sådan smärta i ditt liv, redan från när jag var liten. jag är så himla ledsen för det, men det är något jag aldrig skulle säga. Eftersom du då anser att jag vill att du ska tycka synd om mig.

Men när du kommer in, hänger på datastolen, andas på en med cigarett-och-vin-andedräkt, hänger på datastolen så att den låter på ställen där den inte ska låta. Hur fan tror du då att det känns att vara snäll mot dig då ? Den här skiten händer alldeles för ofta, även om det var ett tag sedan nu. Och så blir du SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, att dörren håller på att flyga av gångjärnen när du smäller igen den.


jag står inte ut med alla nertryckningar, alla jävla fötter i röven. Och bara för några timmar sedan, när postkordsmiljonären sändes, så startade du bråk, bara för att jag inte viste vad personen som står i typ en kaffebar hette. Och då var det för att jag inte hänger med i skolan, jag borde kunna sådana saker och att jag inte alls läger manken till i skolan. Jag försökte förklara att vi inte håller på med kaffe i skolan, vi ser bara till att det finns kaffe så att eleverna ska kunna få koffeinkickar, då blev det helt plötsligt skolans fel alltihoppa, så hon tänkte fan ta och ringa och fråga varför vi inte fick lära oss sådana saker.

Jag försökte förklara att vi får bara lära oss typ 20 % i skolan, resten får vi lära oss när vi börjar jobba. Men allt jag säger är fel, det spelar ingen roll vad det handlar om. Jag är bara 18 år, jag har ingen erfarenhet av NÅGOT, INGET ! Skulle inte förvåna mig om du tryckte ner mig när jag berättade om en bok som jag har läst, men inte du, Det skulle inte förvåna mig om du då skulle säga att det jag säger är helt fel.

Som när blazie krånglade förra sommaren, när hon bara tryckte ihop baken, och sprang knappt framåt. Jag sade att det kanske skulle släppa efter lite, låta henne öka takten. Men då jävlar fick jag skäll, för jag kan inget om hästar. och när sedan Helena kommer, hon rider för Dressyrryttaren Tilde, den självaste Tilde. men när helena kommer fram och säger exakt samma sak, då är det lungt, då kan du få hästen att öka takten, och det visade sig att det gick bättre. Men du skulle aldrig ha gjort det om inte helena hade sagt det, för jag kan inget !!!!! !!!!! :'(


Och du, rädlsa och respekt är inte samma sak. Lillen är rädd, han har inte respekt för dig, eller för grepen. Han har alltid varit rädd för den, det var därför som han sparkade åt dig, för att du skulle mocka när han stod inne i boxen. Visst, man Ska säga åt hästar när dom gör något fel, men du skrämde lillen, gå in med en grep i boxen och han springer runt och ser helt skräckslagen ut. RÄDLSA ÄR INTE LIKA MED RESPEKT, men om man ser det med dina ögon så är det kanske samma sak. Du säger att jag inte lever i en riktig verklighet, och det gör jag säkert inte. Men aldrig i hela mitt liv skulle jag vilja leva i dina tankar, i dina händer. För jag vet redan att du mår skit och ajg är orolig för att det snart kommer ta och säga stopp och du helt enkelt tar självmord. ¨


nä nu lägger jag förfan ner... jag hatar dig, jag hatar allt som har med oss att göra. Jag hatar att du gjorde så att jag blev till. jag hatar dig för att du blev med barn, för att det barnet blev jag !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards