Alla inlägg den 13 december 2009

Av Maddä Andersson - 13 december 2009 11:47

jadu, i dag gick man upp 06.45, väckte hästarna och sedan gick jag ut med hunden :) Efter det så satt jag mig vid teven kl 7 bara för att få se på Lucian som dom visade på teve. Har alltid missat det förut eftersom lucia har varit på vardagarna förut, och då måste jag hinna med bussen som går kvart över sju. Men i dag så hann jag titta :D

efter det så har man suttit och spelat Tomb Raider fram till nu ungefär, vet att jag är en nörd.

 

Nä, ska väl ta och klä på mig och gå ner till stallet och ge dom lunch och mocka. Synd att morsans häst har varit så konstig nu ute i skogen, annars så hade jag tagit och ridit ut. Solen skiner och det är -3 ute :D perfekt för att rida ut, men det går ju inte nu.

 

nej, nu fryser jag om fötterna. hej då !

Ovido - Quiz & Flashcards