Alla inlägg den 8 december 2009

Av Maddä Andersson - 8 december 2009 19:55

  


Japp sitter i lägenheten nu, tiger är nere och handlar, jag orkade inte gå med. Sov hos bästaste robin i natt också, mysigt var det :) men han åkte när kl var sex i morse för han skulle på halkbana och vara uppe vid körskolan kl sju.

så jag vaknade vid tio, satt framför teven till kl var tolv, ringde tiger och så gick vi till skolan och åt lunch. Sedan dess har vi suttit i lägenheten, jag har gjort lite läxa och hon har suttit brevid och tittat på :P


sedan vet jag inte vad som händer, kanske ska gå bort till robin, måste göra det för jag har mina julklappar där och så, men jag får inte tag på honom som vanligt så jag vet inte hur det blir. men men


nu har jag inget mer att berätta, hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards