Alla inlägg den 18 december 2009

Av Maddä Andersson - 18 december 2009 12:35

jag tror att det blir bäst för oss om vi helt enkelt är ifrån varandra nu ett tag. Även, jag tycker så sjukt mycket om dig. och som jag sa i dag, så vill jag vara med dig 24-7, men vi är ju väldigt olika, men jag tror att det är det som gör att vi passar tillsammans.

mina känslor för dig kan jag inte förklara, men det är dina känslor som jag är orolig för, eftersom det faktiskt i bland bara känns som att jag är ett ligg för dig.

men nu har vi bestämt detta, kanske ses till nyår och sedan se hur allt känns efter jullovet. Du vet nu vad jag tycker och tänker, det är bara dig som jag är orolig för eftersom jag inte vet vad dut tycker och tänker.


men jag vill verkligen inte att allt det ska glida isär


<3

Ovido - Quiz & Flashcards