Direktlänk till inlägg 4 november 2009

trött och inte alls på humör...

Av Maddä Andersson - 4 november 2009 08:06

sitter i skolan nu, har köksdag i dag och vi börjar om en halvtimme. Ska dra och köpa cigg snart. Vet faktiskt inte mer vad jag ska skriva. har tappat ork för allt, jag är inte glad, jag har blivit dålig när det gäller mat, sexlusten har försvunnit. jag har haft tankat på att försvinna totalt. Jag har ingen ork.



Det var ju verkligen kul att du inte ringde i går fast du sa att du skulle göra det. Jag pallar inte att vara din flickvän och du säger en massa saker men inte menar det sen. Det pallar jag inte. Det är inte första gången du säger att du ska ringa men sedan blir det inget. 2 av 10 gånger har du nog ringt mig när du har sagt. Jag får även tjata på dig om du ska med ut någonstans, ex på krogen, men du slingrar dig ändå. Men får jag någon annan att fråga så då är det grönt på en gång. Frågar jag om jag får sova hos dig så är allt grönt. men vill jag att du ska sova hemma hos mig så slingrar du dig. jag hatar det här och jag pallar inte längre. Du verkar inte fatta vad du gör med mig. Visst jag kanske inte är världens bästa tjej, jag har mina brister, men jag försöker i alla fall. Jag har försökt vara gosig och snäll och underbar, men du ser inget utav det. Det får mig att fråga mig själv om du verkligen tycker om mig, och om jag tycker om dig. Jag vet vad jag söker, det kommer jag inte att hitta. Men RESPEKT vill jag ha. Jag vill inte ligga längst ner på din-göra-lista, men jag behöver inte ligga först heller. Men just nu ligger jag längst ner och jag pallar inte. Jag har i flera veckor,kanske sedan vi började träffas att tänka att allt kommer att bli bra, allt kommer att bli underbart! Men jag tror inte det nu, allt känns hopplöst. Och jag vet att jag måste prata med dig om det, men hur lätt är det att prata med en person som vänder en ryggen när man ska prata ? Och du lämnade mig ensam i över en vecka, utan att kolla så att jag levde, skickade sms på hela veckan. Jag är din FLICKVÄNN jag ska förfan inte bli behandlad så här !!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards