Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Maddä Andersson - 8 juni 2009 12:52

japp det var drakbåten i helgen :) jävligt kul :D

först på fredagen var man hemma vid tiger och träffade henne för första gången på hur länge som helst :D Linn var åxå där <3 har inte sett henne sedan förra drakbåten, det är för fan ett år !! vi måste träffas oftare ju !


sedan på lördagen var man med fia, anders och jonas :) fulla och glada var vi allihoppa ! >< kul som tusan var det, somnade inte förens kl var typ halv fyra på morgonen, vaknade åtta sen.. hmm... kunde ha sovit några timmar längre eller hur ? haha, men jag mådde jävligt bra måste jag säga, inge bakfull, eller lite bakfull måste jag ha varit, ställde mig och städade rummer när kl var tio x)


haha nä nu ska jag vänta på bussen och den går fem i två >< jobbigt länge brorsan ..

Ovido - Quiz & Flashcards