Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maddä Andersson - 10 juni 2009 13:24

som vanligt så sitter jag i skolan och gör ingenting

städade i metodköket i dag med fia, ska egentligen hjälpa till i dom andra köken, men det är skit samma xD

hahah !

har blivit sjuk åxå, är förkyld :( inte kul alls ! men det är väl smällar som man får ta. blir att gå ner till körskolan sen, sitta på teori, och vad ska man göra sen då ? ingenaing ><


ska nog till stallet i morgon, har inte varit där på över en vecka.. men han har ändå inga skor så det spelar väl inte sådan stor roll antar jag.

 nä nu ska jag nog hitta på något annat, men det finns inte så mycket annat att göra här i skolan, tråkigt ! och snart är det sommar lov !


trött är jag också, kom knappt upp ur sängen i morse, men det är väl bara att härda ut som här sista dagarna, slutar på fredag, men jag är väl den enda som inte riktigt har någon lust med det, och jag har mina skäl :P


"Pistoler är som kondomer. Bättre att ha med dom utan att behöva använda dom, än att inte ha med dom, men måste använda dom"

Ovido - Quiz & Flashcards