Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Maddä Andersson - 28 juni 2009 22:01

Japp, äntligen har solen hittat hit till vårat land också. Även om det är lite för varmt, i alla fall när man står i ett kök fullt med ugnar och spisar. Vi hade 30 grader på tolvsbo i dag. Eller det har vi haft alla dagar när det har varit så här varmt. Men egentligen ska man inte klaga, det brukar bara vara varmt några veckor om året bara. haha.


Men jobbet går bara bra, drygt bara när det är så varmt. Ledig i morgon, börjar jobba på tisdag igen. Ledig på fredag för då ska jag upp till falun och göra en magnetrönten för knät.


Jag har kört fyrhjuling för första gången i dag också :D skitkul var det, och något som kommer att göras igen :) var ute i två timmar, hade kunnat vara ute längre, men han var tvungen att åka hem.


nu sitter jag och väntar på att hemsökta hus ska börja, två timmar kvar ^^


jag börjar känna nu vad riktig tillsfredställelse betyder. jag känner mig så lycklig, mitt liv är på rätt spår :)



Ovido - Quiz & Flashcards