Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Maddä Andersson - 29 juni 2009 19:56

I dag så hade jag sovmorgon, skönt var det :) sov till halv elva, faktiskt så är det sovmorgon för mig, eftersom jag har fått gått upp vid åtta annars. Var själv när jag vaknade, morsan hade åkt till fagersta för att handla lite. Så jag gick ut med hunden, slog gräs till hästarna, sedan så åt jag frukost. Solade sedan lite och badade, tog sedan mopeden in till smedjebacken för att träffa farsan lite. Så vi övningskörde, men det var så varmt så vi stannade till vid hamnen och köpte glass, gott som tusan var det. Sedan åkte vi hem till morsan för att lasta hö, 240 bal hade vi fått hem. jag drog ut farsan senar på en springtur, och sedan badade vi  :) Nu vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska äta, sedan är det väl kväller antar jag. Börjar jobba halv elva i morgon bitti. inte så himla pepp, och har räknat ut att jag ska jobba i sex veckor till >< fy fan, nu blev mitt liv jobbigt x)

Ovido - Quiz & Flashcards