Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Värdelöst...

Av Maddä Andersson - 4 maj 2010 09:06

Sitter i skolan nu och väntar på att tiden ska gå frammåt. Sedan blir det borlänge med farmor. Ser faktiskt inte fram emot det lika mycket nu som jag gjorde sist. Hände så jävla mycket i går att jag helt enkelt tappat orken.


Jag har inte sovit på flera nätter, jag kan inte och går bara runt och väntar på att jag ska få en till panikångestattack. Det känns som att alla tittar snett på mig här i skolan, inbillning är det väl,men det är i alla fall en känsla jag har.

Är fortfarande så jävla sur, arg och ledsen. Hur fan ska jag kunna förklara ? Och att veta att du gick runt i torsdags och mådde dårligt på grund av mig... varför fick jag inte veta ??


Kanske ska jag också gå och göra en undersökning, morsan tycker det, och det lär nog bli av. Kolla psyket på mig, kolla för att se vad fan det är för fel på mig. Det är nog lika bra.


Gjorde även en grej i går som jag aldrig har gjort förut, det skrämde skiten ur mig och jag är glad att jag är så jävla feg!


Känner att nu är det fan ett rakt spår nerför.. orkar inte någonting, kan inte ta tag i någonting, och jag känner mig helt jävla lost. Jag vill verkligen ta tag i mitt liv, fixa jobb, börja träna, bli glad igen. Men hur fan gör man? Jag vet inte, det enda jag får hör är att jag måste ta tag i mitt liv, men hur gör man det ? Kan någon ge mig en handbok ???



fan säger jag bara... pallar inte mer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards