Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Maddä Andersson - 19 januari 2010 08:04

nu sitter man i skolan, efter en natt med inte så himla mycket sömn. Har man väl somnat så har man vaknat för något och då varndra tankarna. Speciellt till projektarbetet, har knapt börjat och det ska vara inne om tre veckor. Inte en chans att jag blir klar...


och varför slutade du svara i går? Ställde jag för jobbiga frågor eller vad ? Jag är ledsen för det, men vill jag ha svar så tar jag till alla metoder jag kan.

Och vaddå komma på till alldeles nyss att vi var för olika ? Det är något som kommer krypandes, så då måste du fan ha känt det i någon månad i alla fall.

Så jag tror att vårat förhållande bara var en stor lögn. Att du var för rädd för att säga sanningen...


fan på allt. nu vill jag fan bara lägga ner hela mitt liv.


  

Ovido - Quiz & Flashcards