Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Maddä Andersson - 20 januari 2010 21:21

Jadu, dagen har väl gått ganska bra.. några saker som gjorde dagen mindre bra var att veta att du går runt och inte ens tittar på mig. Sedan när man är ute och du står tre meter ifrån en så tittar du inte ens åt mitt håll.. jag har inte gjort något fel, varför måste du då vara så kall ?


Men men, sov hos josefin i natt, farsan fick hämta mig hemma vid mamma, ska vara därifrån ett tag nu, sedan så skjutsade han mig till min lilla tiger. Vi spelade lite tevespel och sedan så sov vi. Jag slocknade på en gång medans hon låg och stirrade ut i mörkret. ^^ sedan så var det skolan, var kökis för det fanns inget för mig att göra, så jag hade en ganska skön dag när det gällde det :P


Sedan så har jag varit med roger nu lite på eftermiddagen, kvällen. Jag skulle spela tomb raider så han fick se den stooora dinousarien x) sedan sade jag till farsan att jag ska ta bilen och åka till josefin och där sitter jag nu. Vi var ute och åkte lite såg en bil som låg rakt ner i diket och det var skönt att se att det var inte jag :P


vill ju sova här i natt igen, men jag ju bilen så jag måste hem med den till farsan. blir till att sova där för första gången på flera månader.


Och för er som undrar vad det är mellan mig och morsan så får ni undra lite till, har inte orken eller viljan till att skriva. och om farsan och mig ? jag vet inte...jag tittar inte riktigt på honom och svarar inte riktigt när han pratar med mig. Men jag måste väl bo någonstans ?


och tack vet jag josefin tiger som tog emot mig med öppna armar i går när jag behövde henne. och det har hon gjort många många gånger <3 hur jag skulle kunna ta mig igenom livet utan henne vet jag inte, det är en tanke som jag inte´ vill tänka. A0G forever! <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards