Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Maddä Andersson - 24 januari 2010 18:11

jadu, i dag har man inte gjort ett enda skit. Sådana här dagar får mig att mår väldigt dåligt. Tittat på teve hela dagen, ont i magen och halsen gör ont och nacken har ihjäl mig.

Det är sådana här dagar som inte borde finnas. man går bara runt och väntar på att få gå och lägga sig. Och i morgon är man ledig... blir det samma visa i morgon också ?

pallar inte sådana här dagar. Kunde ju ha åkt med på bio, men gjorde inte det.. ville inte att morsan skulle lägga ut pengar på mig.

Dagar som denna dag, det är då jag går längre ner i mig själv och deprissionen. okej, jag vet att jag inte har fått någon "diagnos", men måste man verkligen ha det när man känner hur man själv mår ? det tror jag inte. Man känner själv hur deppig man är om om man bara är det ordet så kallad deppig, är man inte så farligt ledsen. men när man börjar säga att man är deprimerad, det är då sanningen om känslorna som kommer fram...


nä nu ska jag inte skriva mer... hej då

Ovido - Quiz & Flashcards