Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Maddä Andersson - 8 februari 2010 19:48

Tiger sitter och spelar något jävla spel där hon är en hund som ska gå i parken med sin ägare som sitter i rullstol... fråga mig inte mer om det :P haha xD


skolan i dag ? Joda den har gått ganska bra. Vet faktiskt inte så mycket mer jag kan säga, eftersom att jag då kommer in på mina dåliga tankar. Men en positiv sak är att den här dagen har faktiskt känts lite bättre. Visst så blir jag illmående när jag ser robin och jag känner att tårarna är på väg. Men det har inte varit lika jobbit i dag som dom andra dagarna. Känner att jag får ett illamående när jag bara tänker på honom, men det är väl för att jag saknar honom så himla mycket... jag saknar hans kramar och sätt att se på mig när man verkligen så att jag betydde något... nej nu börjar jag snart grina, måste sluta skriva om det...


men nu kommer pappa och hämtar oss, sedan blir det att gå till moga för att hämta mina kläder. Hoppas att robin har ställt ut dom på balkongen ! för jag skrev att han skulle göra det, men som vanligt så svarar han inte....


fan vad det gör ont i hjärtat....


tack josefin tiger för att du finns här för mig. du är den bäste som man kan tänka sig. Bara att veta att du finns gör det så mycket lättare att andas. Är jag väldigt nere så är det bara för mig att titta på våra jävla knasiga bilder vi tog förr i tiden för att jag ska skratta igen :) <3 tack för att du finns

Ovido - Quiz & Flashcards