Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Maddä Andersson - 25 februari 2010 22:30

I dag så följde jag med anna, hennes morsa och tiger till borlänge :) Anna skulle köpa nya fiskar, slutade med att det enda hon behövde köpa var en lite mal, för annas morsa tyckte att hon skulle ha en liten groda och fem stycken sikitas... syrso ?? O.O aja, små lite blåröda fiskar i alla fall :P

och jag har länge sagt att jag ska köpa en mussepiggfisk och ha den hemma vid tiger, men när vi kom dit så kom jag på att jag vill ha en clownfisk, men dom bor tyudligen i sötvatten och tiger har inte det, så tada !!! jag köpte mig en mussepiggfisk som nu heter rudolf :D han kommer få det jättebra hos tiger för hon har två honor som längtar efter en hane och då kommer jag nog att bli FARMOR :D Så tiger ska vara fodervärd åt honom tills han dör x)


Sedan så följde vi med anna hem, och där provade jag hennes balklänning och den satt hur bra som helst :D så nu har jag en klänning till balen :D tack så himla mycket anna, du fattar inte hur det känns !


Och så har jag en praktikplats i borlänge, ska praktisera där från vecka 13 till 15, eftersom det inte fanns plats alla veckor, så nu ska jag gå ner till mitt i smeten i morgon och fråga ifall jag får vara där.


nu så sitter jag och tittar på justice league x) gammal carton network serie ^^ går några avsnitt nu på teve och det finns inget annat att titta på så då ser jag på det... ockej, jag är sold på tecknat !!!

Ovido - Quiz & Flashcards