Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Maddä Andersson - 22 februari 2010 10:36

nu sitter man i skolan och väntar på att morsan ska komma och hämta mig... var vid tandläkaren och är nu bedövad i halva ansiktet x) ganska mysig känsla när man bara fryser om halva näsan :P


sedan blir det bara att vänta på att moa ska komma hem så ska vi fortsätta med att spela monopol :) kanske ska försöka spela Cluedo också, men jag tror att det är moa lite för lite för att göra. Men hon klarar monopol väldigt bra för tt vara en sexåring ^^


Har även pratat med anna om man kan lämna tillbaka balbiljetten, känner att jag inte vill riktigt gå på det... spar heldre pengarna !


nä nu får morsan ta och komma ! ska kanske ut med lillen i skogen också kanske. beror på huir mycket jag fryser :P


för det andra så har jag termobyxor på mig i skolan !! fy fan vad skönt det är med att vara den enda som inte fryser xD


AoG <3

Ovido - Quiz & Flashcards