Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Maddä Andersson - 12 februari 2010 23:20

Jadu, nu ligger man ganska obekvämt i sängen med datorn på snedden och kollar på jump street. Men antar att jag är för lat för att lägga mig så det blir skönt, ska ändå gå upp snart för att borsta tänder och sådant.


åkte hem till sjuka tiger efter skolan, stackarn kanske har halsfluss, feber och hela faderullan. Men vi åkte till stallet ändå för att ta in dom. Hennes häst kom ju i går, och huuuur fin som helst var han :D Gun heter han om man frågar Leif x)

Sedan så spelade vi spyro och en bana tog oss nästan tre jävla timmar att klara av. Och det är tre timmar av bara slaktande... lååångtråkigt !!!!!!


Ska ringa till mamma i morgon få se om hon kan komma och hämta mig vid pappa, så jag får komma dit lite och hälsa på.


Praktikplatsen vet jag inte hur det blir mer. har plats, men inge sovställe att vara på... drygt som fan >< Är så jävla ledsen att det inte blev något med hasselbacken, ville verkligen verkligen till det stället, så nu känner man sig inte lika pigg på att söka nytt... måste ju det efterom jg inte tänker pendla till stockholm varenda dag ><


nä nu ska jag kolla klart på jump street. puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards