Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Maddä Andersson - 10 februari 2010 22:19

Vaknade jag tidigt, bara för att vi var lediga >< vaknade tio i åtta och var hur jävla pigg som helst, som sagt, bara för att man råkar vara ledig mitt i veckan.. typiskt. Men jag låg kvar i sängen ett tag och kollade på film innan jag gick ner och gjorde frukost och kollade på Grey's Anatomy. Sedan så väntade jag på att det skulle bli Top Model och efter det så ringde jag till min lilla sara :) så jag åkte hem till henne och satt där en stund innan vi åkte hem till mig, för jag skulle laga mat och jag var tvungen att se vad vi hade hemma. Spagetti och Köttfärssås fick det bli !! Men vi hade inte allt hemma så vi gick upp och handlade på ica.


Första gången i mitt liv som jag gjorde köttfärssås och jag blev väldigt nöjd :) Sedan så blev sara lite triggad på att göra god mat så då gick vi upp och handlade igen, så när vi kom hem till henne så blev det potatisgratäng med köttfärs, fast jag åt inte, var fortfarand mätt efter min mat :P


och sedan så bar det hem till farmor för jag skulle dit och få pengar. Så vi hade det mysigt med massage och fotbad och så kollade vi på det okända.

Tack farmor jag älskar dig <3


nu sitter jag och skriver lite grann på en novell ellr berättelse eller vad man nu vill kalla det :P Tomb Raider blir jag bara galen på :P


ska snart sova så God natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards