Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Maddä Andersson - 4 juli 2010 02:15

Eller säger man god natt ? kl är 02:15 och jag har ju inte somnat än så för mig är det natt än så länge. Men denna dag så fyller i alla fall Moa 7 år :)

Haft fullt upp denna vecka på piren, har varit grillmästare i går och i dag, och i dag stod jag nio timmar vid två grillar med full fjös i och en stekande jävla sol rakt i ögonen >< hmm inte skönt, och i har jag har nog serverat över 200 grilltallrikar, kändes en gång som att vara tillbaka i skolan, kön fram till mig var sju mil lång ! O.O haha, men det har ändå gått väldigt bra :)


ledig i morgon, eller ska jag säga i dag ? skönt som fan ! sova lite granna, utan att känna att jag behöver gå upp ^^


aja, orka skriva mera

puss hej, vill verkligen ha dej ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards