Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Maddä Andersson - 9 juli 2010 13:54

i dag vet jag faktiskt inte. Ska börja jobba halv fem, tvungen att åka in tidigare efterom det är mycket som ska förberedas. Sen då ? kanske sova hos tiger ? eller om jag åker hem, vill ju fixa med lillen i morgon innan jag börjar jobba, nu ska jag få igång den lilla skiten, det har faktiskt blivit kul igen :)


Snart är detdags för tatueringen också :D längtar som fan, men är som vanligt nervös. vill också ha någon text till,men i sådana fall får jag sätta dit en senare, för har inte kommit på någon än...



du är i mina drömmar, natt som dag, och i mina andetag. Jag kan inte se mitt liv utan dig, men vad du än väljer så finns jag här för dig <3

Av Maddä Andersson - 9 juli 2010 00:39

det är fel, men ändå så himla rätt...

längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar !!!


egentligen ska jag inte göra det, men nu skiter jag i var moral och allt sådant heter !

så nu vill jag att den dagen ska komma fort fort fort !

Ovido - Quiz & Flashcards