Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Maddä Andersson - 31 juli 2010 00:51

ligger i sängen nu hemma vid morsan, snodde farsans lilla dator och tog med mig ut. Men internett har inte en sådan stark styrka hit så spotify hackar upp sig lite som den vill... kanske för att jag spelar gamla hannah montana låtar ? xD hehe..


jobbet i går och i dag har gått så grymt bra !!! varit hur skönt som helst att stänga och åka hem och sedan komma tillbaka igen! hoppas bara att dagen i morgon kommer gå likabra ! nä nu ska jag väl försöka sova ? försöka kan man ju alltid...

kan väl titta på house som vanligt, :) undrar om dom har kommit ut med andra sesongen på wolverine and the x-men ? hoppas hoppas, har ju sett första sesongen så många gånger att jag kan den utan och innan :P men det var ju ett grymt bra slut på den O.O kan säga att även den som tycker att xmen och sådant att titta på barnprogram överhuvud taget, skulle digga den här serien, den är så bra ritad och storyn är grym !



måste tacka arvid för en mysig kväll igår :) fast jag kom hem lite sent efter jobbet då da :P och så fick man ju träffa din man igen :) och lilla zigge :D


och hoppas att doris (din fisk som jag inte vet var du har döpt han till) trivs bra hemma hos dig :) rip räkan :'(

Ovido - Quiz & Flashcards