Alla inlägg under januari 2010

Av Maddä Andersson - 12 januari 2010 16:20

mitt hjärta värker, trodde inte att det kunde kännas så här.

att mitt hjärta kunde värka för en människa på detta sätt


det är något helt nytt för mig




jag vill ha dig

bara dig

jag vill vara med dig

jämt och ständigt....

jag vill inte vara utan dig...

Av Maddä Andersson - 11 januari 2010 23:16

nu sitter man i lägenheten igen med arvid :) har gjort det ett tag nu. åkte hem till henne efter lunch, sedan så har man spelat spyro i flera timmar. det värsta med det spelet är att man tror att man har klarat sista jävla bossen... men så kommer det fram till att man ska spela ännu en bana som tar typ en timme, då tror man att det är den sista bossen.. men nejdå, det fortsätter bara ! nä så nu är man trött på det..


dessutom så har den enda dosan gått sönder. skulle spela mer nu då när vi kom till lägenheten, men då fungerar typ ingen knapp på den ! så nu kan vi inte spela tillsammans :( men arvid har köpt en ny dosa... en rosa xD


och så var det skola i dag. hade en lektion, sedan så slutade man...


nu orkar jag inte skriva mer... hej



Av Maddä Andersson - 6 januari 2010 23:58

Okej, jag vet vad jag skrev i går, att jag har tvingat mig till bloggtorka bara för att jag inte vill tänka och sådana där grejer. Men i dag har det ju faktiskt hänt något!!


34 minusgrader har det sått i dag på termometern !!! O.O man ba: what the fuck när ma vaknade i morse för att säga god morgon till hästarna. (för övrigt så har spöktimmen börjat nu, kl står på 00:00) Så dom stackars hästarna har fått stått inne hela dagen, det har helt enkelt varit för kallt för att ta ut dom. och vårat stall har förvandlats till en igoloo. Dörren som förr var röd, är numera vit, alla spikhuvuden inne i stallet som man har slagit in i plankorna är nu helt vita. Så vi har vita fina prickiga rader på väggarna xD Mockat en 3, 4 gånger i dag bara för att vi inte kunde ta ut dom ><. Sedan så bytte jag plats på lillen och blazie nu så mammas häst står inne i målles box. Bytte plats eftersom hon är så dåligt på att äta hö, så då tänkte jag att lillen kunde damsuga hennes box på hö :D skitbra ide och lillen var väl lite fundersam då, men han mår som en prins nu ! Men det var ovanligt att ha en stor häst i målles box, och att lägga mat till en annan häst än målle i hans krubba och sådana grejer.. det kändes konstigt. Målle har inte varit här på två år nu. men den boxen kommer för alltid att vara Målles box. Så är det bara.

och så fick man stå och hänga upp lillens vattenhink i ett grimskaft, och vatten fick man över hela sig >< måste ju hänga upp hans, för hans favvislek är att: VÄLTA VATTENHINKEN WIIII :D


nä nu ska man väl gå ner och lägga sig, men orkar inte klä på mig för att gå ut och gå ner till mig ><


föresten, det snöar ute och är - 25 O.O strider inte det mot naturlagarna ?


Och en grej till: Man brukar ofta höra folk som säger ex: den mannen kysser jag inte förens helvetet fryser till is, eller något annat. Jag tror faktiskt att det har frysit nu, så varsågod till att göra det du skulle göra, den dagen helvetet fryser. jag vet att jag har sagt det, men ajg kommer inte ihåg vad O.O

Av Maddä Andersson - 5 januari 2010 22:18

Just nu tvingar jag mig till att ha bloggtorka, därför som jag skiner med min frånvaro på detta ställe.

Men det är så att inget händer just nu i min tillvaro, därför skriver jag inte. Håller på att stänger stora portar, och skulle jag sätta mig och skriva så öppnas dom med full kraft.

Därför skriver jag inget just nu, portarna inuti mig måste stängas först. Men händer det något roligt så hör jag av mig.

Inte för att jg kommer bli saknad, vet att älskade Arvid glatt följer min vardag, men sedan så vet jag fatiskt inte så många mer.

 

JAG VILL HA MITT TOMB RAIDER LEGEND!!!!!!!

Det är något jag väntar på, får det nog på torsdag !!!!lååååååååång väntan ju ><

Av Maddä Andersson - 4 januari 2010 22:09

Så, detta är mitt första inlägg för detta år. Kan säga att så mycket har inte hänt under dom här dagarna. Första dagen så spenderade man den i sängen och spelade Spyro med Josefin :) Men bakfylledagar går jävligt fort x)

 

Ska väl även berätta om nyår då, eftersom detta var första gången som jag var ut. Morsan var väl lite orolig då da, men men :P

ja, åkte hem till tiger, eller rättare sagt till stallet, sedan gick vi därifrån hem till henne där vi spelade Spyro för typ tre eller fyra timmar, kommer inte riktigt ihåg :P sedan så fick man god mat, och då kommer anna, tomas och oskar och tycker att vi ska dra någongång, så det var bara att dra på sig klänning och smink och sedan gå ut i kylan. inte för att man fick gå långt då, kanske tog tre minuter :P

 

Väl borta vid jacke så var det fullt med folk och jag kände typ inte en enda jävel xD kände igen några ansikten och så bara. hade rätt tråkigt till en början, men sedan när det där vinet väl satte igång skallen så blev det roligare. var nog tack vare Fuck The dealer som gjorde att jag tillslut blev fuller, eftersom jag fick dricka hela jävla tiden, jag var dealer... påminn mig att inte spela det spelet igen ><

 

Kvällens höjdpunkt var annas morsa ! xD

- Nu ska jag prata allvar med dig. Vet du vad, du ska åka med oskar hem, han behöver sig ett skjut!

haha så jävla underbar morsa :D och anna tyckte att jag skulle bli oskars flickvän ^^ oskar är annas lillebror. Men för alla som vill veta så åkte jag inte med honom hem, det kan tiger intyga faktiskt. Tur var väl det, full som jag var så fick min kind en törn tack vare tigers hylla som helt plötsligt satt på väggen när jag skulle gå ut ur hennes rum för att gå på toa ;P

 

Men men, tack så mycket underbara tiger för att du drog med mig ut, det uppskattas till hundra <3<3 och tack anna för att du också var med, utan dig skulle det inte ha varit så kul :)

Ovido - Quiz & Flashcards