Alla inlägg under februari 2010

Av Maddä Andersson - 6 februari 2010 14:00

i går så åkte jag och tiger upp till ludvika för att kolla min piercing. Den har nu gjort väldigt ont i flera veckor och den varar och det blöder lite från det varje dag. Och i går morse när jag vaknade så kändes det som att jag hade fått en knöl i bröstet som gjorde ont och det måste ha varit så att infektionen har gått in lite. Så vi åkte upp till eastwodd och dom tittade. Dom tror att det kan ha å göra med att jag är förkyld och jag tror att det började faktiskt då. Så jag skulle gå och köpa lhp salva och lägga om och ha på nätterna nu när jag sover. Skitsnygg måste jag säga xD köpte även en ny stav, en som är lite längre, min första stav är ca 14mm och nu köpte jag en som är 16 mm, för min bröstvårta är svullen, så att det inte ska ligga så tätt. Tyckte om min nya stav för den har röda kulor :)


sedan när vi kom hem så gick vi upp till lägenheten och hade det lite mysigt och åt ben and jerrys, mums !! <3 efter det så gick jag hem och pappa var inte hemma så jag satt mig för att kolla på filmen som gick på femman med hugh jackman, kan inte stava namnet på filmen :P har velat sett den i flera år och nu så hade jag äntligen chancen, men då kommer pappa hem efter typ en timme och då skulle han sova, och då sade jag att jag jag velat sett den där filmen i flera år. Men nej, det fick jag inte! fy fan var arg jag blev. Jag tittar aldrig på teve, och när jag väl vill se då kan väl pappa vara snäll och vara vaken så jag kan titta. Det är ju trotts allt lördag i dag, han skulle inte upp eller någonting. Men det gick absolut inte.


Så jag satt mig och spelade tomb raider istället. Kom ganska långt, men sedan så fastnade jag. har missat något som jag ska ta, få se hur det blir. ska väl ta och fuska lite antar jag :P


men jag känner att jag klarar inte av att bo hemma vid pappa. Vi började bråka i morse för jag satt i högtalarna och satte igång spelet och då blev det väldigt högt ljud. Farsan flög i taket för det, och hela faderullan. Fattar inte vad det är för fel på honom. Mig är det inte fel på, det vet jag. Det kan låta lite roligt när jag skriver så, men det är inte det. Han blir galen om jag inte har tagit upp ett papper, som jag inte ens har SETT att den hamnade på golvet. Det är väl klart att jag tar upp den ifall att jag ser att den har hamnat på golvet. Men det är bara slarv, och det var slarv för att det blev högt ljud när jag satte igång spelet. Men det är väl klart att jag skruvar ner!!!!!! jag mår så dåligt när jag är där. jag hatar faktiskt att bo hemma vid min pappa. men jag måste låta mamma vara ifrån mig ett tag, eftersom vi går varandra på nerverna. Men visst jag blir att gråta när farsan blir så där, även om jag vet att det inte är mitt fel. Kuratorn var mycket noga med att påpeka det. Det är något med farsan det är någon skruv fel på. Och tiger märker det till och med att han inte är den han brukade vara.


Nä nu orkar jag inte skriva några mer tråkigheter...

puss hej

Av Maddä Andersson - 5 februari 2010 11:16

nu sitter man med josefin tiger i lägenheten igen :) sov här i natt. Var först i skolan då da på dagen och stod i köket. Det var ganska jobbig dag i går, tårarna kom lite när som helst och under frukosten sprang jag ner till omklädningsrummet och satt där ett tag. och allt är ditt fel ! sedan var man vid kuratorn och då grinade man typ hela tiden som jag var där. Men som kuratorn sa: är robin verkligen värd all den här energin jag lägger ner på honom, med att vara ledsen ? och att jag måste försöka släppa min hämndlystnad.

svårt är det, jag kan ju inte ens vara i skolan utan att må dåligt. Jag kan inte äta, jag kan knappt hänga med på lektionerna längre.


men sen när jag kom hem från skolan så skjutsade pappa mig till anna där tiger var, sedan när dom skulle äta så gick vi hem till mig för vi skulle vara barnvakt åt roger. Så vi satt och spelade lite tomb raider angel of darkness, mitt nya spel jag fick i veckan. kom inte så långt, men spelet cepade sig lite granna så man var tvungen att stänga av datorn i bland >< men men, kommer nog att spela mer i dag :P fattar inte så mycket vad det hela spelet går ut på, men det spelar inte så stor roll ^^


nu står tiger inne i duschen och jag ska skriva på projektarbetet. bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards