Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Maddä Andersson - 9 januari 2011 13:42

är skapligt trött känner jag. Men sover inte riktigt som jag ska :P så det får jag skylla mig själv. Sitter nu i alla fall och poppar musik, häärligt :)


Red ettan i dag också och tokfan kastade av mig två gånger, så nu börjar jag känna mig lite mör i kroppen. Första gången så travade vi och så låg det en stor snöklut på ena sidan vägen och den var livsfarlig ! Hon kastar sig åt sidan och jag snurrar ner i diket. Sedan skulle väl mamma hjälpa mig upp i sadeln igen, fast jag sa att jag klarar det själv, eftersom mamma har så ont i kroppen nu.

Nä hon skulle allt hjälpa mig upp, men det orkade hon inte riktigt, och jag sade åt henne att släppa men det gjorde hon inte. Så jag råkar klämma åt med ena skänkeln på ettan och då bockar hon iväg och jag flyger fint ner i diket igen xD


Nä det var faktiskt väldigt kul :) Inte ofta som man sitter av två gånger på mindre än två minuter xD Men börjar känna mig lite mör i kroppen, fast jag landade i en meter snö.


Ska hitta på något nu. Puss och hej




Thinking of you...

Ovido - Quiz & Flashcards