Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Maddä Andersson - 27 januari 2011 15:26

Just nu sitter jag i soffan och ser på top model, har inget bättre för mig :P Som sagt så fick Blazie nya skor i dag :D så jag och mamma stack ut och red, men det blev så att jag red ettan och mamma på blazan.

Det gick kanon :D Har ju inte ridit ettan sedan jag flög av , och shit vad hon lär sig fort ! tillslut så galopperade vi även en liten bit. Mamma sa att nu ökar vi lite i traven, så då föll ettan in helt enkelt i galoppen. snälla lilla busiga ettan, kände på henne att hn tyckte att det var skönt att få komma ut i skogen, mamma har ridit henne i ridhuset hela veckan.


Nä nu ska jag väl försöka hitta på något annat än att bara sitta här :P

Av Maddä Andersson - 27 januari 2011 08:45

kallt är just vad det här nu ! sitter gömnd under täcket och vill inte sticka ut näsan alls i dag... just nu är KALLT !!!!


men måste väl ta och gå upp snart ändå. måste fixa iordning fötterna på hästen tills hovslagaren kommer! Då kommer jag snart att kunna rida blazie igen :D


Men ska ligga här under täcket ett litet tag till och drömma mig bort mot något varmt land...

Ovido - Quiz & Flashcards