Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Maddä Andersson - 2 januari 2011 21:15

Ja i dag fick jag lite damp... Har ju suttit och spelat Tomb Raider Underworld, och när jag har kommit ganska långt så uppkommer det en sådan där bugs, och det enda jag kan göra är att starta om spelet för det går inte att fixa det. Kollade runt lite på internet och såg att det är många andra som har samma problem på exakt samma ställe ?? Alltså dom som har gjort spelet verkar vara lite knäppa ibland, har sett flera bugs men dom har man kunnat strunta i... Men inte denna... Så nu har jag suttit och spelat ganska länge och kommit tillbaka till samma bana och nu hoppas jag att den funkar.. Annars så har jag läst att folk har fått lov att avinstallera hela spelet och tagit bort precis alla filer och sedan börja spela om igen... det vet jag inte om jag orkar, men det kommer jag väl göra, eftersom jag vill klara spelet :P hehe...

Men nu ska jag spela lite samtidigt som jag tittar på nya Morden i Midsomer :D




and he is in my mind....

Ovido - Quiz & Flashcards