Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Maddä Andersson - 20 januari 2011 12:40

oj... det vet jag inte. Blev väl framtvingat antar jag ;) Eftersom jag låt i barnvagn i paddocken när jag var bäbis medans mamma red, så jag har ju alltid varit med i stallet. Men det har aldrig riktigt funnits någon häst där som jag kunde hålla på med, och när jag var mindre så lekte jag mer runt stallet, men jag tyckte om hästar.

Det började väl mest sommaren 2001 då jag hade fått en ridlägervecka på finnbo av farfar och gunnel. Efter det så började jag på ridskolan och red där ända tills 2007. Under denna period så har jag haft olika hästar som jag tagit hand om. Lucky Chill, Brigde Lady, Moon Ego Debibo, Golden, Lillen, Blazie. Har ju inte tagit hand om alla samtidigt, men det är dom hästar som jag kommer på just nu som jag har tagit hand om och skött lite som ens egen.


Nä nu ska jag upp och rida Classe :) 

Ovido - Quiz & Flashcards