Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Maddä Andersson - 19 januari 2011 13:41

Det är nog svårt antar jag. Hatar ju verkligen spindlar och sådana där krypande grejer, men vem är inte det? Så det kan inte räknas som största rädsla...


Måste väl vara det som josefin skrev i sin blogg: Största rädslan är väl att förlora någon, människa som djur. Det är helt klart drygt och något av det värsta som finns.

En annan rädsla är att man kommer rasa av hästen och göra sig riktigt illa. Jag är aldrig rädd när jag rider och sitter inte och tänker: Oj herregud nu åker jag av snart! Jag har rasat av flera gånger, men det har alltid gått bra, visst jag har fått blåmärken och hjärnskakning, men nu menar jag mer att man får bestående men, som han som spelade den första superman. Han var ju hoppryttare också och han och hästen kraschade in i hindret och en liten liten kota i nacken hoppade fel, och det slog ut hela hans system. I elva år låg han bara, kunde inte röra sig eller något.

Det är nog min största rädsla, att hamna i ett sådant läge. En bryten arm eller ett brytet ben kommer alltid att läka, men det är ju just det, att ett litet litet ben bara hamnade lite fel och det slog ut hela kroppen. Det är min rädlsa.

Ovido - Quiz & Flashcards