Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Maddä Andersson - 30 januari 2011 11:29

Dagen började med att jag vaknade halv sex i morse och fick panik... Jag blev helt tokig och undrade hur mycket klockan var för jag skulle släppa ut hästarna efter att mamma hade gett dom frukost. Så där höll jag på ända tills kl var kvart i nio, då gick jag upp :P lite veird... x)


Hästarna har fått lunch nu i alla fall, ska snart gå ut och mocka och sedan rida på Blazie. Ska gå upp till paddocken och se om det går att göra något där, hatar sådana här väder >< Sedan så ska jag hitta på något med lillen, kanske åka spark? Skulle nog gå att spänna fast honom framför den.. har tänkt på det, men vet inte riktigt hur än.. skulle vara skitkul i alla fall :D


Nä nu ska jag väl fixa iordning mig och göra något nyttigt.. men vad fan... det är ju söndag, då ska man inte göra något nyttigt ! Baka sen har jag bestämt mig för !

Ovido - Quiz & Flashcards